Feliz Natal inkopen en inpakken - Reisverslag uit Porto Alegre, Brazilië van Anouk & Mark Cleven-Fijen - WaarBenJij.nu Feliz Natal inkopen en inpakken - Reisverslag uit Porto Alegre, Brazilië van Anouk & Mark Cleven-Fijen - WaarBenJij.nu

Feliz Natal inkopen en inpakken

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk & Mark

14 December 2014 | Brazilië, Porto Alegre

De voorbereidingen voor de Feliz Natal actie zijn in volle gang.
Afgelopen dinsdag hebben we alle inkopen gedaan. En dat was heel erg veel! Onze rij bij de kassa, met twintig grote karren was wel meer dan 25 meter lang. Met 2 auto's en een kleine vrachtwagen hebben we alles in het Centrum gekregen.
Vrijdag hebben we de 100 kerstpakketten ingepakt, ook een heel karwei. Waar we gelukkig veel hulp bij hebben gehad.

Nu is alles klaar voor 19 december...

Mark & Anouk

• 14 December 2014 - 22:01

Nelly :

goed bezig! Zo kom je wel echt in de kerstsfeer! Wat zullen de gezinnen blij zijn!
    Geniet ervan en alvast heel fijne kerstdagen!
    groetjes
    nelly en wim

Anouk & Mark

Anouk Cleven en Mark Fijen zijn de oprichters van Stichting SOLidariedade, een stichting die zich richt op de toekomst van jongeren in Brazilië. Anouk en Mark werken als vrijwilliger in het centrum Centro Franciscano Pedro Chaves Barcellos in de stad Alvorada, in de provincie Rio Grande do Sul in Brazilië.

Actief sinds 20 Dec. 2008