SOLidariedade Jaarverslag 2014 - Reisverslag uit Porto Alegre, Brazilië van Anouk & Mark Cleven-Fijen - WaarBenJij.nu SOLidariedade Jaarverslag 2014 - Reisverslag uit Porto Alegre, Brazilië van Anouk & Mark Cleven-Fijen - WaarBenJij.nu

SOLidariedade Jaarverslag 2014

Door: Mark en Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk & Mark

23 Juni 2015 | Brazilië, Porto Alegre

Het SOLidariedade Jaarverslag 2014 is gereed!

We hebben geprobeerd zo concreet mogelijk onze ervaringen, de resultaten van het afgelopen jaar en de plannen voor de toekomst weer te geven.
Het is ons in 2014 gelukt om 95% van de uitgaven te besteden aan het project. Dat betekent dat van elke Euro die u gedoneerd heeft, slechts 5 Eurocent aan administratie en fondsenwerving besteed is.

We begrijpen dat niet iedereen de tijd heeft om het jaarverslag volledig te lezen, daarom staan op pagina 4 de hoogtepunten uit 2014 en vindt u op pagina 5 een samenvatting van de financiën.

Het jaarverslag is in te zien op de website van SOLidariedade: www.solidariedade.nl.

​De geplande SOL avond op donderdag 25 juni in Sittard is geannuleerd.

Met hartelijke groet,

Mark & Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk & Mark

Anouk Cleven en Mark Fijen zijn de oprichters van Stichting SOLidariedade, een stichting die zich richt op de toekomst van jongeren in Brazilië. Anouk en Mark werken als vrijwilliger in het centrum Centro Franciscano Pedro Chaves Barcellos in de stad Alvorada, in de provincie Rio Grande do Sul in Brazilië.

Actief sinds 20 Dec. 2008
Verslag gelezen: 468